Sākums » Farmācija » “Euroaptieka” pirmā Latvijā ievieš jaunu pakalpojumu – “Zvani un saņem aptiekā”

“Euroaptieka” pirmā Latvijā ievieš jaunu pakalpojumu – “Zvani un saņem aptiekā”

No 11.maija “Euroaptieka” ērtākai, ātrākai un drošākai aptiekā nopērkamo preču iegādei un vēl veiksmīgākai fiziskās distancēšanās nodrošināšanai piedāvā jaunu bezmaksas pakalpojumu “Zvani un saņem aptiekā”. Jaunais pakalpojums ļauj ērti piezvanīt un pasūtīt nepieciešamos medikamentus, kosmētiku un citas preces, kurus sagatavotus izņemt aptiekā sev ērtā laikā.

“Rūpējoties par mūsu farmaceitu, klientu un sabiedrības veselību pandēmijas laikā un pēc tās, mūsu mērķis ir piedāvāt jaunus pakalpojumus, kas ļauj iegādāties medikamentus un citu aptiekas produkciju veselībai pēc iespējas drošākos apstākļos. Jaunais pakalpojums nodrošinās arī mūsu klientiem tik svarīgās farmaceitu konsultācijas, kas pieejamas, veicot pasūtījumu pa telefonu. Arī turpmāk aicinām sabiedrību būt īpaši atbildīgiem un saliedētiem, rūpējoties par savu un apkārtējo veselību,” saka “Euroaptiekas” valdes priekšsēdētāja Nataļja Zaharova.

“Zvani un saņem aptiekā” pasūtījumus iespējams izņemt trīs lielākajās “Euroaptiekās” Rīgā: t/c “Akropole” Maskavas ielā 257, A. Deglava ielā ielā 67 Purvciemā un aptiekā Pļavniekos, A. Saharova ielā 20a. Veicot pasūtījumu līdz plkst. 12.00, to aptiekā varēs saņemt tajā pašā dienā pēc plkst. 15.00. Veicot pasūtījumu līdz plkst 15.00, tas tiks sapakots izņemšanai pēc plkst. 18.00. Savukārt pēc plkst. 15.00 veiktajiem pasūtījumiem pakaļ doties varēs jau nākamajā dienā. Pasūtījumus iespējams veikt darba dienās no plkst. 10.00 līdz 18.00. Sakomplektēto sūtījumu iespējams izņemt trīs darba dienu laikā. Klientiem jāzvana uz pasūtījumau tālruni 20 369 469; aptiekās iepriekš veikto pasūtījumu saņemšanai numuriņu aparātā jāspiež poga “Zvani un saņem aptiekā”.

Ja pasūtījuma veikšanā kāds medikaments vai produkts būs piemirsts, to varēs iegādāties pie sūtījuma saņemšanas. Svarīgi pirms aptiekas vizītes pārliecināties, vai tai nav mainīts darba laiks. Tāpat senioriem un hroniskiem pacientiem, kā arī tiem, kam novēroti elpceļu vai saaukstēšanās simptomi uz aptieku nedoties – ja iespējams, medikamentu saņemšanu uzticēt tuviniekiem vai kaimiņiem.

 

www.farmacija-mic.lv

4 komentāri

  1. Tur jau tā lieta, ka arī lielīties ir jāmāk 🙂

  2. Man klienti nezvana,bet sūta savus pasūtījumus Whatsappā. Nu,protams,tikai tie – normālie un uzticamie ,kam ir iedots mans personīgais tel nr. Kad brīvs,es viņiem visu salieku maisiņā,aizrakstu,ap cikiem būs gatavs,tad viņi kaut kad ieskrien aptiekā,samaksā un prom. Tāda apkalpošana nav nekāda novitāte.

  3. Interesanti, kas tad strādā pie letes, kamēr vienīgais aptiekas farmaceits bazarē pa telefonu un komplektē pasūtījumu?

  4. Baigais jaunums,mēs jau savā miestā to 20 gadus daram,nezināju,ka ar to būtu jālielas!

Atstāt atbildi spora Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Atzīmētie lauki ir obligāti *

*