Latvijas dabisko izejvielu zāļu ražotāja SIA “Silvanols” šogad plāno kāpināt apgrozījumu par vairāk nekā 25%, ziņo nacionālā informācijas aģentūra LETA.
Kā LETAi norādījis “Silvanola” valdes priekšsēdētājs Artjoms Borcovs, salīdzinājumā ar 2013.gadu, pērn kopējais nerevidētais apgrozījums pieauga par vairāk nekā 20%. Tas skaidrojams ar labākiem pārdošanas rezultātiem Latvijā, attīstību Igaunijā un eksporta tirgos Rumānijā, Polijā un Čehijā. Pienesumu devusi arī sadarbība ar mātesuzņēmumu AS “Olainfarm”, ar kura palīdzību “Silvanola” produkti nonākuši Baltkrievijas, Kazahstānas, Krievijas un Azerbaidžānas tirgos.
Galvenie uzņēmuma darbības virzieni šogad ir jaunu produktu izstrāde, pētniecība, ražošanas modernizācija un eksporta realizācijas.
“Līdzīgi kā pagājušajā gadā, arī šogad lielas investīcijas plānotas jaunu produktu izstrādē un pētniecībā. 2015.gadā plānojam investīcijas arī esošo produktu novērojumos un ražošanas modernizācijā. Strādāsim pie eksporta izaugsmes, kas sagaidāma galvenokārt no realizācijas Centrālās Eiropas un Āzijas valstīs,” paudis Borcovs.
Šogad plānoto investīciju apjomu Borcovs neatklāj, norādot vien, ka pērn ieguldījumi produktu un tirgus attīstībā kopā veidoja aptuveni 250 000 eiro.
“Šogad vēlamies ieviest produktu garīgās un fiziskās garīgās labsajūtas uzlabošanai “Silvia”, kā arī produktu sirds veselībai “Kardiovital Forte”. Tuvākajā laikā pārdošanā Latvijā nonāks pirmais neiropātiju dziedēšanai paredzēts produkts jaunajā “Silvanola” iepakojumā – “Neo Neiro”,” atklājis Borcovs. Bet līdz šī gada beigām aptieku plauktos plānots nodot vēl vismaz divus inovatīvus produktus.
Savukārt pagājušajā gadā “Silvanols” ieviesis trīs jaunus produktus – “Faringo Spray” tabletes no smiltsērkšķu produktu līnijas kakla sāpēm un iekaisumam, kapsulas veselības stiprināšanai urīnceļu infekciju gadījumā “Nefrosan” un kapsulas dzelzs deficīta profilaksei “Ferrovital”.
“Silvanols” apgrozījums 2014.gada 12 mēnešos bija 3,5 miljoni eiro, uzņēmuma produkcija tika realizēta 11 valstīs divos kontinentos. Kopumā pērn uzņēmuma zaudējumi saruka par 80%, salīdzinot ar 2013.gadu. To sekmēja izmaksu optimizēšana, paralēli lielākas investīcijas novirzot uzņēmuma attīstībā, ziņo LETA.
www.farmacija-mic.lv