Latvijas veselības aprūpes grupas AS “Repharm” uzņēmumu izaugsme 2021.gadā bija mērena. Būtisku loma pakalpojumu sniegšanā spēlēja Covid-19 radītā veselības krīze.
Uzņēmuma galvenie attīstības virzieni Latvijā ir turpināt pilnveidot pakalpojumu kvalitāti, bet Baltijas reģionā arī veidot jaunas pakalpojumu sniegšanas vietas. Lai AS “Repharm” un citu privāto veselības pakalpojumu sniedzēju turpmākās investīcijas veselības aprūpē sniegtu vislielāko ieguvumu sabiedrībai, jo īpaši iedzīvotājiem reģionos, jāstiprina publiskās un privātās partnerības (PPP) modelis šajā nozarē, uzskata uzņēmums.
2021. gadā Covid-19 pandēmijas radīto ierobežojumu laikā uzņēmums turpināja realizēt zāļu piegādi visā valstī, bet farmaceitisko aprūpi veica meitas uzņēmuma zīmols “Mēness aptieka”. Grupas ietvaros veselības aprūpes pakalpojumus iedzīvotājiem sniedza “Veselības centru apvienības”, “Centrālās laboratorijas” un citi ar veselību saistītie uzņēmumi. Vienlaikus gan klātienē, gan attālinātās ārstu konsultācijās sniedzot nepieciešamo aprūpi hronisko slimību pacientiem un akūtos gadījumos, VCA izveidoja sistēmu, lai nepieciešamos izmeklējumus un konsultācijas varētu saņemt arī ar Covid-19 saslimušie.
Lai mazinātu Covid-19 izplatību, vakcinācijai tika radīta jauna mobilā infrastruktūra, lai uzņēmuma speciālisti varētu doties tuvāk pie iedzīvotājiem visā Latvijā. Uzņēmums ar vakcīnām apgādāja 75% Latvijas teritorijas.
Uzņēmums arī pērn turpināja ilgtermiņa projektus jauno medicīnas speciālistu mācību atbalstam ārstniecībā un farmācijā. Tā VCA rezidentu programmā pērn pievienojās 11 un kopumā bija atbalstīti jau 37 jaunie ārsti dažādās specialitātēs – jaunie radiologi, ķirurgi, otorinolaringologi, ginekologi, neirologi, pediatri, kardiologi, anesteziologi, bet farmācijas uzņēmums nodrošinājis nozarei papildus 180 farmaceita asistentus un turpina finansējumu 70 studentiem, informē AS “Repharm” padomes priekšsēdētāja vietnieks Dins Šmits.
2021. gada septembrī “Repharm” uzsāka darbu pie jaunas stratēģijas “Fit for 2025”, lai no vietējā uzņēmuma paplašinātu savu klātbūtni Baltijas reģionā. Stratēģija aptver piecu gadu periodu, un tās uzdevums ir nostiprināt “Repharm” ārpus Latvijas robežām, panākt uzņēmuma transformāciju, kā arī piesaistīt jaunas investīcijas un jaunu kapitālu.
www.farmacija-mic.lv