AS “Grindeks” koncerna apgrozījums šī gada pirmajā pusgadā bija 69 miljoni eiro, kas ir par 4% mazāk nekā 2018. gada pirmajā pusgadā, savukārt peļņa bija 7,65 miljoni eiro, pieaugot par 920 000 eiro, saskaņā ar biržas “Nasdaq Riga” datiem ziņo nacionālā informācijas aģentūra LETA.
Komentējot rezultātus, “Grindeks” valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis norādījis, ka apgrozījuma samazinājums ir nebūtisks, un tam paredzams īstermiņa raksturs, tomēr peļņas pieaugums esot nozīmīgs turpmākai uzņēmuma attīstībai.
Šī gada pirmajā pusgadā koncerna saražotā produkcija eksportēta uz 68 pasaules valstīm kopumā par 64,2 miljoniem eiro, kas ir par 1,5 miljoniem eiro vai par 2% mazāk nekā 2018.gada pirmajā pusgadā.
Dati liecina, ka “Grindeks” gatavo zāļu pārdošanas apjoms 2019. gada pirmajā pusgadā bija 63 miljoni eiro un ir samazinājies, salīdzinot ar 2018. gada pirmo pusgadu, par 2,6 miljoniem eiro. Pārdošanas apjoms Krievijā, pārējās NVS valstīs un Gruzijā 2019.gada pirmajā pusgadā veidoja 38,4 miljonus eiro, kas ir par 4,7 miljoniem eiro vai par 11% mazāk nekā 2018.gada pirmajā pusgadā.
Salīdzinot ar pagājušā gada pirmo pusgadu, 2019. gada pirmajā pusgadā nozīmīgs pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts Gruzijā, kur tas pieaudzis par 27%. Baltkrievijā pārdošanas apjoms pieauga par 25%, Kirgizstānā – par 24%, Armēnijā – par 18% un Moldovā -par 16%.
Gatavo zāļu pārdošanas apjoms Eiropas Savienības (ES) valstīs 2019. gada pirmajā pusgadā sasniedza 23,3 miljonus eiro, kas ir par 2,1 miljoniem eiro vai 10% vairāk nekā pagājušā gada pirmajā pusgadā.
Pirmajā pusgadā aktīvo farmaceitisko vielu pārdošanas apjoms sasniedza 5,1 miljonus eiro, kas ir par 810 000 eiro vai 19% vairāk nekā 2018.gada pirmajā pusgadā. Šajā periodā lielākais “Grindeks” aktīvo farmaceitisko vielu eksports tika veikts uz ES valstīm, Japānu, Austrāliju un Kanādu.
“Grindeks” pieprasītākās aktīvās farmaceitiskās vielas 2019.gada pirmajā pusgadā bija deksmedetomidīns, detomidīns un oksitocīns.
“Grindeks” koncerna auditētais apgrozījums 2018.gadā bija 145,477 miljoni eiro, kas ir par 9,9% vairāk nekā 2017.gadā, taču koncerns cieta zaudējumus 9,737 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš.
Tad jau nu gan tas ir riktīgi nekaunīgi no 1.09.
pacelt cenas savas produkcijai!