“Olainfarm” paplašina mārketinga komandu un atjauno savu uzņēmējdarbības modeli, izveidojot pilnībā funkcionējošu pārstāvniecību Ukrainā. Līdz 25 profesionāliem “Olainfarm” darbiniekiem nodrošina pilnvērtīgu klātbūtni 14 pilsētās, tai skaitā stratēģiski nozīmīgajā Kijevā, Dņeprā, Harkovā, Odesā un Ļvovā. Jaudas palielināšana veicina uzņēmuma reģionālo klātbūtni, 2020.gada otrajā pusē īstenojot veiksmīgu kampaņu un sasniedzot 63 000 veselības aprūpes speciālistu un aptuveni 100 000 digitālo kontaktu. Jau esošā juridiskā struktūra ir pamats mārketinga modeļa pārveidei Ukrainā, ziņo uzņēmums.
“Tiešā pieeja noieta tirgum ļauj mums ilgstoši saglabāt spēcīgu ietekmi Ukrainā un paver jaunas izaugsmes iespējas. Lai gūtu panākumus, nepieciešams ņemt vērā klientu viedokļus un veselības aprūpes nozares vajadzības, jo īpaši pašlaik, kad saziņa notiek gandrīz tikai digitālajā vidē. Šādi saglabājam ciešu dialogu ar pircējiem un klientiem, kas palīdz piepildīt viņu vēlmes un vajadzības. Klātbūtne 14 lielākajās pilsētās ir svarīgs stratēģisks elements, kas atbilst mūsu misijai nodrošināt augstas kvalitātes produktus, kuri uzlabo cilvēku dzīves kvalitāti,” saka Elena Bušberga, AS “Olainfarm” valdes locekle un izpilddirektore.
Klientu interese par “Olainfarm” galvenajiem produktiem vispirms tika vērtēta 2020.gada otrajā pusē, īstenojot daudzkanālu mārketinga projektu, kas medicīnas nozarē ļāva aktualizēt uzņēmuma piecus vadošos produktus (Etacizin, Noophen, Adaptol, Furamag, Neiromidin). Kopumā projektā iesaistījās 63 000 veselības aprūpes nozares speciālisti (ginekologi, urologi, kardiologi, neirologi, ģimenes ārsti), zvanos, rakstveida saziņā un izglītojošos pasākumos tiešsaistes platformā. Projekts parādīja lielu interesi un iesaisti komunikācijā, un tas sekmēja pozitīva lēmuma pieņemšanu par uzņēmējdarbības paplašināšanu Ukrainā, skaidro “Olainfarm” pārstāvji.
www.farmacija-mic.lv
neiromidin, farmācijas korifeji, neiromIdin…