AS “Olainfarm” provizoriskie konsolidētie 2018. gada aprīļa rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par vairāk nekā 11 miljoniem eiro, kas ir par 2% mazāk nekā pērnā gada aprīlī, ziņo “Olainfarm’ pārstāvji. Kopumā “Olainfarm” grupas produkcija tika pārdota 33 valstīs, bet lielākie noieta tirgi aprīlī bija Latvija, Krievija, Ukraina un Baltkrievija. Aprīlī pirmo reizi veiktas piegādes arī uz Jordāniju.
Lielākais pārdošanas kāpums pret pagājušā gada aprīli atzīmēts Kirgizstānā (+234%). Būtisks apjomu kāpums sasniegts arī Baltkrievijā (+173%), ko uzņēmums pamato ar efektīvu Baltkrievijas meitasuzņēmuma “NPK Biotest” darbību. Aprīlī pārdošanas apjomi auguši arī Vācijā (+62%), Ukrainā (+58%) un Lietuvā (+33%), savukārt, salīdzinot ar pērna gada aprīli, par 41% kritusies pārdošana Krievijā, kas skaidrojams ar netipiski augstiem pārdošanas rādītājiem pērn šajā laikā.
AS “Olainfarm” piederošā aptieku tīkla SIA “Latvijas aptieka” realizācija 2018. gada aprīlī veidoja 1,9 miljonus eiro, kas ir par 17% vairāk nekā pērn. Šajā laikā darbojās 69 aptiekas. Savukārt meitasuzņēmuma SIA “Silvanols” apgrozījums 2018. gada aprīlī bija 460 000 eiro, kas ir par 4% mazāk nekā šajā periodā pērn. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāju SIA “Tonus Elast” un “Elast Medical” realizācija 2018. gada aprīlī veidoja 750 000 eiro, kas ir 15% pieaugums pret 2017. gada aprīli. Veselības centru “Diamed” un “Olainmed” apgrozījums aprīlī veidoja 220 000 eiro.
Pēc nekonsolidētajiem AS “Olainfarm” provizoriskajiem rezultātiem produktu realizācija 2018. gada aprīlī sasniedza 8,7 miljonus eiro, kas ir par 7% mazāk nekā 2017.gada aprīlī AS “Olainfarm” produkti tika realizēti 26 valstīs.
Lielākie noieta tirgi pēc īpatsvara kopējā realizācijā bija: Krievija (27%), Ukraina (22%), Latvija (16%) un Baltkrievija (13%). Salīdzinot ar pērna gada attiecīgo posmu, šogad aprīlī lielākais pārdošanas pieaugums atzīmēts Baltkrievijā (+131%), Kirgizstānā (+263%) un Tadžikistānā (+842%). Arī Ukrainā, Vācijā un Lietuvā atzīmēta izaugsme. Savukārt Krievijā realizācijas apjomi aprīlī samazinājās par 46%, salīdzinot ar pērna gada aprīli, kas skaidrojams ar netipiski augstiem pārdošanas rādītājiem pērn šajā laikā.