Latvijas farmācijas uzņēmuma AS “Olainfarm” stratēģija šogad paredz pievērst uzmanību koncerna darbības efektivizācijai, pēc uzņēmuma virtuālās konferences ziņo nacionālā informācijas aģentūra LETA.
“Olainfarm” valdes loceklis Salvis Lapiņš konferencē atklājis, ka šogad paredzēts kāpināt koncernā ietilpstošo uzņēmumu realizācijas apjomu, tādējādi šogad koncerna apgrozījums varētu sasniegt 126,924 miljonus eiro, bet koncerna peļņa šogad varētu sasniegt 15,511 miljonus eiro.
Tikmēr “Olainfarm” mātesuzņēmuma apgrozījums šogad varētu sasniegt 96 miljonus eiro, bet peļņa – 12,686 miljonus eiro.
Lapiņš skaidrojis, ka šogad uzņēmuma uzmanība tiks vērsta uz līdz šim iegādāto meitasuzņēmumu efektivizāciju. “Šogad centīsimies “izvilkt” iespējamo maksimumu no līdz šim iegādātajām kompānijām, tādējādi audzējot arī kopējo grupas veiktspēju,” sacījis Lapiņš.
Viņš arī atzinis, ka šogad neesot paredzēta jaunu uzņēmumu iegāde. Tikmēr netiek izslēgta vēl kāda aptiekas uzņēmuma iegāde. “Kompānija šogad turpina skatīties un vērtēt iespējas paplašināt aptieku tīklu, taču šogad fokusā ir koncerna efektivizācija, gan raugoties no meitasuzņēmumu perspektīvas, gan raugoties no koncernā ietilpstošo uzņēmumu ražoto produktu perspektīvas.”
Komentējot ražotāja plānu attiecībā uz dividenžu izmaksu, Lapiņš atzīmējis, ka par to vēl notiekot diskusijas uzņēmuma valdes un padomes līmenī.
“Olainfarm” koncernā ietilpst farmācijas uzņēmums “Silvanols”, aptieku tīkls “Latvijas aptieka”, elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotājs “Tonus Elast”, ekokosmētikas ražotājs “Kiwi Cosmetics”, privātā ārstniecības iestāde SIA “Klīnika DiaMed” un Baltkrievijas uzņēmums “NPK Biotest”.