Akciju sabiedrība “Grindeks” paziņo par zīmola jauninājumiem, tostarp atsvaidzinātu logotipu, pielāgotu burtveidolu un stilu. Lai nodrošinātu vizuālu ilgtspēju, “Grindeks” ar lepnumu iepazīstina ar inovāciju – grindēlijas zieda simbolu kā vienu no uzņēmuma atpazīšanas zīmēm, lai godinātu pirmo latviešu izcelsmes farmaceitu, ārstu un ķīmiķi Dāvidu Hieronīmu Grindeli.
Jau vairāk nekā 20 gadus uzņēmuma atpazīstamību, uzticamību un reputāciju vairo “Grindeks” zīmols. Uzņēmuma nosaukums ir visas Latvijas farmācijas tradīciju, attīstības un vēstures kopums, ziņo tā pārstāvji. Šodien, 7. decembrī, “Grindeks” ir nācis klajā ar jaunu zīmola vīziju – sniegt vislabāko veselības atbalstu ikvienam cilvēkam visā pasaulē un kļūt par pasaules nozīmes farmācijas uzņēmumu.
Cilvēcīgums, vienkāršība un izaugsme ir “Grindeks” jaunās vērtības, kas saprotamā un pieejamā veidā tālāk nodos uzņēmuma gadu gaitā uzkrāto pieredzi un zināšanas, skaidro uzņēmums.
AS “Grindeks” padomes priekšsēdētājs Kirovs Lipmans informē: “2021. gadā “Grindeks” svinēs savu 75. jubileju, un mēs to sāksim ar iedvesmojošām pārmaiņām. Es vienmēr esmu uzskatījis, ka nekad nedrīkst apstāties pie tā, kas ir sasniegts, un pastāvīgi ir jātiecas uz attīstību. Jaunās uzņēmuma vērtības – cilvēcība, vienkāršība un izaugsme, kā arī vizuālie zīmola jauninājumi – vairāk nekā jebkad veicinās mūsu galveno aicinājumu – rūpēties par cilvēku veselību.”
“Grindeks” zīmola pārmaiņas sekmēs “Grindeks” koncerna stratēģiju 2025. gadam, kas paredz palielināt jaunu aktīvo farmaceitisko vielu un gatavo zāļu formu klāstu; īstenot darbību jaunos tirgos – Eiropas Savienības valstīs, ASV, Japānā, Dienvidkorejā, Austrālijā un Jaunzēlandē; paplašināt ražošanas infrastruktūras Latvijā, Igaunijā un Slovākijā un attīstīt meitas uzņēmuma AS “Kalceks” darbību.
Uzņēmums arī ir iecerējis mainīt zāļu iepakojuma dizainu. Ņemot vērā sarežģīto un laikietilpīgo zāļu reģistrācijas procesu, pāreja uz jauno zīmola identitāti notiks pakāpeniski.
www.farmacija-mic.lv