Ievērojot uzņēmuma piecu gadu stratēģiju un attīstot vienu no galvenajām terapeitiskajām jomām, AS “Olainfarm” ir noslēgusi licencēšanas un piegādes līgumu ar “Adalvo” par jauna uroloģijas produkta ieviešanu. Paredzēts, ka tā būs pirmā iespēja “Adalvo” attiecīgajos noieta tirgos. Šis recepšu medikaments palīdzēs miljoniem cilvēku 17 dažādās valstīs atvieglot dzīvi un atgūt dzīves kvalitāti, ziņo „Olainfarm” pārstāvji.
Sadarbības ietvaros “Olainfarm” pārvaldīs produktu pārraudzības, izplatīšanas un reklamēšanas jautājumus Latvijā, Krievijā, Kazahstānā, Baltkrievijā, Ukrainā un citos esošajos noieta tirgos. “Adalvo” būs atbildīgs par izstrādi un ražošanu, kā arī atbalstīs “Olainfarm” tirgus piekļuves aktivitātes visos noieta tirgos. Pašlaik “Olainfarm” ir izveidojis ilgtspējīgu uzņēmējdarbības modeli Eiropas Savienības (ES) un Neatkarīgo Valstu Sadraudzības (NVS) valstīs ar vairāk nekā 300 medicīnas un mārketinga profesionāļiem. Šī recepšu produkta pilnīga komercializācija sagaidāma 2022. – 2023.gadā, ziņo uzņēmums.
“Mēs esam ļoti gandarīti par sadarbību ar “Adalvo”! Cilvēks var saskarties ar uroloģiskām problēmām neatkarīgi no vecuma, dzimuma vai etniskās piederības. Vīriešiem un sievietēm ar akūtām un atkārtotām uroloģiskām problēmām ir nepieciešama tūlītēja veselības aprūpes speciālistu uzmanība, un šādās situācijās ārstiem jāizmanto moderna un efektīva medicīniskā terapija. Uroloģija vienmēr ir bijusi mūsu attīstības un mārketinga aktivitāšu uzmanības centrā, un mēs uzskatām, ka mūsu jaunais piedāvājums palīdzēs ārstiem droši un efektīvi sniegt palīdzību saviem pacientiem,” paziņojumā presei pauž Elena Bušberga, AS “Olainfarm” valdes locekle un izpilddirektore.
“”Adalvo” ir patiess prieks sadarboties ar tik spēcīgu reģionālo spēlētāju kā “Olainfarm”, īpaši tirgū ieviešot vienu no “Adalvo” pirmajiem uroloģijas produktiem, kas pašlaik tiek ražots mūsu rūpnīcās, Amerikas Savienotajās Valstīs. “Olainfarm” fokuss uz uroloģijas segmentu un plašā pieeja noieta tirgiem, garantēs vislabāko iespējamo pārklājumu un nodrošinās to, ka šis diferencētais produkts sasniegs miljoniem pacientu attiecīgajā reģionā,” saka Anils Okajs (Anil Okay), “Adalvo” izpilddirektors.
“Adalvo”, kas ir daļa no “Alvogen” grupas, ir viens no vadošajām bizness biznesam (B2B) farmācijas uzņēmumiem Eiropā.
www.farmacija-mic.lv