Pēdējo trīs gadu laikā A/S “Grindeks” koncerna attīstībā investējis 30,3 miljonus eiro, lai izstrādātu jaunus produktus, iegādātos jaunas iekārtas, kā arī ieguldītu līdzekļus uzņēmuma izaugsmē. Pērn jauno produktu izstrādē investēti gandrīz astoņi miljoni eiro.
Lai ieviestu jaunas modernas IT tehnoloģijas un pārvaldības mehānismus koncernā, Latvijas lielākais zāļu ražotājs A/S “Grindeks” šogad veicis investīcijas digitalizācijas un dokumentācijas aprites nolūkos visā koncernā. Šī iniciatīva ir būtisks solis ceļā uz ilgtspējas mērķu sasniegšanu. Šis ir projekta pirmais posms, kurā būtiski digitalizēti administratīvie un personālvadības procesi, paredzot, ka tuvākajos gados tiks veiktas vēl papildu būtiskas investīcijas arī citu sistēmu uzlabošanā un digitalizācijā,
Kopumā A/S “Grindeks” patlaban ieviesis sešas jaunas sistēmas – “SAP Employee Central”, “SAP Work Zone”, “SAP Learning Management System”, “SAP Performance & Goals”, dokumentu un darbplūsmu vadības sistēmu “Namejs”, rēķinu pārvaldības sistēmu “Fitekin” un personāla pašapkalpošanās portālu “Panorama 365”, tāpat digitalizācijas ietvaros uzņēmumā esošo printeru skaits samazinājies no 400 līdz 56, paredzot, ka drukāto dokumentu apjoms ir ievērojami mazāks nekā līdz šim. Digitalizācijas process ir daļa no uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijas, lai pilnībā modernizētu un transformētu uzņēmumu, padarot to efektīvāk pārvaldāmu, konkurētspējīgāku un videi draudzīgāku.
“Mēs nepārtraukti domājam, kā palīdzēt darbiniekiem atvieglot viņu ikdienas darbu, tāpēc, digitalizējot dokumentu apriti, kā arī piedāvājot IT sistēmas, izdevies sasniegt lielisku rezultātu,” saka A/S “Grindeks” padomes priekšsēdētājs Kirovs Lipmans, “šis ir tikai viens posms no lielāka stāsta, kura mērķis ir sasniegt izcilu koncerna darbību un ilgtspējas standartus, nodrošinot uzņēmuma pilnīgu transformāciju un modernizāciju.”
Jauno IT sistēmu ieviešana ir ļāvusi uzņēmumam uzlabot datu pārvaldību, ātrāk reaģēt uz tirgus izmaiņām un nodrošināt efektīvāku komunikāciju starp dažādām nodaļām. Tāpat digitalizētās sistēmas uzlabos klientu apkalpošanu un veicinās efektīvāku sadarbību ar partneriem, nodrošinot ātrāku dokumentu apstrādi un drošāku informācijas apmaiņu.
Avots: LETA