Sabiedriskās domas pētījumu firma TNS ir apkopojusi televīzijas reklāmas apjomu par 2015. gada janvāri. Apkopotie dati liecina, ka tieši farmācijas nozares produktu reklāmas janvārī bijušas visvairāk pārraidītās TV ēterā (par 3% vairāk nekā 2014. gada janvārī).
TNS Reklāmu reģistrs janvārī televīzijā kopumā fiksējis 99 286 reklāmas un 20 491 sponsorreklāmas gadījumu. (Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.) Janvārī TV reklāmas gadījumu skaits ir samazinājies par 7%, bet sponsorreklāmu skaits pieaudzis par 34%, kopumā radot samazinājumu par 1%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2014.gadā.
TNS pētījumā iekļautie TV kanāli: 1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, Kidzone TV, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RīgaTV 24, RTR Planeta Baltija, Sony Entertainment TV, TV3, TV5, TV6.