Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā izveidota jauna noliktava matu kopšanas līdzekļiem, lai nodrošinātu labāku servisu klientiem un palielinātu pārdošanas apjomus.
Pagājušā gada rezultāti lielā mērā ir saistīti gan ar esošo, gan ar jauniegūto zīmolu veiksmīgu tirdzniecību.
Kosmētikas tirdzniecības zīmolu skaitā ir “Hugo Boss, “Max Factor”, “Gucci”, “Dolce Gabbana”, kā arī citi zīmoli. Nozīmīgākie klienti ir lielākie parfimērijas veikalu tīkli. Tikmēr “Sirowa Rīga” zobārstniecības klīnikas klienti ir fiziskas personas gan no Latvijas, gan ārzemēm.
Uzņēmums plāno, ka šogad, salīdzinot ar pagājušo gadu, apgrozījums varētu palielināties par 10%. Tāpat tiek plānots, ka 2014. gada peļņas rezultāts būs pozitīvs.
AS “Sirowa Rīga” dibināta 1999. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 853 723 eiro. “Sirowa Rīga” ietilpst “Sirowa” uzņēmumu grupā “Sirowa Group”, kas pieder Vācijas valstspiederīgajiem Jurgenam Varceham – 90% un Jozefam Drekeram – 10%.
www.farmacija-mic.lv