Zāļu un farmācijas nozares produktu reklāmas bijušas visbiežāk sastopamās reklāmas Latvijas žurnālos 2015. gadā un ierindojas pirmajā vietā pēc reklāmu apjoma kvadrātcentimetros, ziņo pētījumu aģentūra TNS. Otro vietu ieņem koncertu, festivālu un šovu reklāmas, bet trešajā vietā ierindojas apģērbu reklāmas, kas 2010. gadā ieņēma piekto vietu. Ceturtā reklamētākā nozare žurnālos ir sejas, ķermeņa kopšana, bet piektajā vietā ierindojas auto nozares reklāmas, kas 2010. gadā ieņēma septīto vietu.
Savukārt laikrakstos zāļu reklāmas 2015. gadā ieņem trešo vietu. Salīdzinājumam – 2010. gadā farmācija bija tikai septītā reklamētākā nozare laikrakstos.
2015. gadā laikrakstos pirmajā vietā pēc reklāmu apjoma kvadrātcentimetros ierindojas medicīnas pakalpojumi, institūcijas. Otrajā vietā līdzīgi kā žurnālos ierindojas koncertu, festivālu un šovu nozares reklāmas. 2015. gadā, salīdzinot ar 2010. gadu vairāk nekā 5 reizes ir pieaudzis valdības un pašvaldību institūciju reklāmu apjoms. Valdības un pašvaldību institūcijas 2015. gadā pēc reklāmu apjoma kvadrātcentimetros ieņem ceturto vietu. TOP5 noslēdz teātra, mākslas un kultūras reklāmas, ziņo TNS.
TNS Nacionālā preses auditorijas pētījums tika veikts no 2014. gada 27. oktobra līdz 2015. gada 25. oktobrim. Pētījumu aģentūra TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. 2015. gadā Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 25 TV kanāliem, 20 interneta lapām, 15 radio stacijām, 8 vides reklāmas medijiem, 77 žurnāliem, 25 avīzēm.