Sākums » Jaunākie raksti » Aptaujā par Latvijas zīmoliem ierindojas farmācijas uzņēmumi

Aptaujā par Latvijas zīmoliem ierindojas farmācijas uzņēmumi

“Baltic Brand Forum” rīkotāju aptaujā Latvijas zīmoli ierindoti dažādās kategorijās, no kurām divās iekļuvuši arī farmācijas uzņēmumi.

“Brand Capital” aptaujas rezultāti liecina, ka “Top 5” zaļākie zīmoli Latvijā ir “Latvijas valsts meži”, “Madara Cosmetics”, “Seal”, “Silvanols” un “Stenders”.

Par cilvēcīgākajiem zīmoliem Latvijā šogad atzīti CSDD, “Grindex”, “Latvijas valsts meži”, lidosta “Rīga” un “Olainfarm”.

“Ādažu Čipsi”, “Karlsons”, “Kārums”, “Pols” un “Spilva” nominēti kā “Top 5” mīļākie vietējie zīmoli, savukārt kopumā mīļāko zīmolu topā Latvijā sabiedrība ierindojusi “Inbox.lv”, “Maxima”, “Omniva”, “Swedbank” un “Tele2”.

“Baltic Brand Forum” organizatori norāda, ka uzvarētāji visās kategorijās katrā no Baltijas valstīm atsevišķi un visā Baltijā kopumā tiks noskaidroti “Baltijas zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā 22.septembrī Tallinā, fotogrāfiju muzejā “Fotografiska”.

Ceremonija tiešraide būs pieejama portālā “Delfi” un “BalticBrands” sociālo mediju kanālos.

“Brand Capital” pētījums jau 19 gadus apkopo Baltijas valstu iedzīvotāju viedokli par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem. Šogad pētījumu veica Baltijā vadošā pētījuma aģentūra “Norstat”, aptaujājot vairāk nekā 3000 iedzīvotājus Baltijā.

Baltijas zīmolu forumu organizē “MAGIC”, “OMD”, “Norstat” sadarbībā ar “Tuuli”, “AirBaltic”, “Google”, “Rimi”, “Lido”, “LUX express”, “Moller Baltic”, “Element”, “Httpool”, “Eco Baltia”, “Trickster, Sons & Daughters”, “Hector Container Hotel”, “Valmiermuiža”, “Kalve”, “Delfi”, “TV3 Group”, “IR Nauda”, “Sky Media”, “JCDecaux” un “Bobe.me”.

Avots: LETA

Jūsu komentārs

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Atzīmētie lauki ir obligāti *

*