Februārī Latvijas televīzijas kanālos visvairāk pārraidītas farmācijas nozares reklāmas – par 12% vairāk nekā 2014.gada februārī, liecina pētījumu firmas TNS apkopotie dati.
Kopumā februārī pārraidītas 133 183 reklāmas un 23 563 sponsorreklāmas,
2015.gada februārī TV reklāmu skaits ir palielinājies par 14%, bet sponsorreklāmu skaits – par 27%, kopumā radot pieaugumu par 16%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn.
Februārī televīzijas reklāmu skaita pieaugums bijis straujākais kopš 2010.gada. Turklāt šādu kāpumu nav radījušas tikai dažu nozaru aktivitātes, no 30 visvairāk reklamētajām nozarēm februārī tikai astoņās nozarēs ir mazāks reklāmu skaits nekā gadu iepriekš, ziņo TNS.
Zāļu nozares reklāmas februārī bijušas visvairāk pārraidītās TV ēterā – par 12% vairāk nekā 2014.gada februārī. Mazumtirdzniecība atrodas reklamētāko nozaru topa otrajā vietā, izvietojot TV par 13% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš. Finanšu institūciju un pakalpojumu nozares reklāmas ieņem topa trešo vietu ar 9% pieaugumu pret iepriekšējo gadu. Saldumu un konditorejas reklāma TV šī gada februārī raidīta par 3% vairāk nekā pērn, ieņemot ceturto pozīciju topā. Topa piekto vietu ieņem telekomunikāciju nozare ar pieaugumu pret pagājušo gadu par 13%.