Neplānotu tehnisko darbu dēļ šobrīd joprojām ir iespējami E-veselības sistēmas darbības traucējumi, ziņo E-veselības lietotāju Atbalsta dienests. Dienests sola nozares speciālistus informēt, tiklīdz sistēmas darbība būs pilnībā atjaunota.
Dienests atgādina: ja E-veselības sistēmas darbības, interneta traucējumu vai citu tehnisku iemeslu dēļ nav iespēja izrakstīt e-recepti, ārsts ir tiesīgs to izrakstīt pacientam papīra formā. Savukārt, ja nepieciešams atvērt darbnespējas lapu, ārsts var atvērt e-darbnespējas lapu nākamo piecu darba dienu laikā, norādot sistēmā darbnespējas perioda pirmo dienu.
Saistībā ar veicamajiem uzlabošanas darbiem E-veselības sistēmā, maijā diemžēl var tikt novēroti atkārtoti sistēmas darbības traucējumi. Lai aptiekās nerastos neērtības iedzīvotājiem un farmaceitiem, atbalsta dienests aicina ārstniecības personas, izrakstot e-recepti, papildus izsniegt pacientam ārsta parakstītu e-receptes izdruku. Uzrādot aptiekā papīra receptes veidlapu vai parakstītu e-receptes izdruku, nepieciešamās zāles iedzīvotāji aptiekā varēs iegādāties arī E-veselības sistēmas traucējumu gadījumā.
E-veselības speciālistu komanda izsaka pateicību ārstniecības personām, farmaceitiem, pacientiem par viņu sapratni un ļoti atvainojas par neērtībām, ar ko nācies saskarties.
Ja rodas jautājumi par E-veselības pakalpojumu izmantošanu, ikviens tiek aicināts konsultēties ar E-veselības lietotāju Atbalsta dienestu – tālrunis iedzīvotājiem: 67803300, speciālistiem: 67803301, e-pasts: atbalsts@eveseliba.gov.lv.
Savukārt, ja rodas jautājumi vai neskaidrības saistībā ar ārsta izsniegto izdruku, farmaceiti var sazināties ar Veselības inspekciju.