Sākums » Farmācija » “Olainfarm” realizācijas apjoms martā – par 4% lielāks kā pērn šajā mēnesī
“Olainfarm” realizācijas apjoms martā – par 4% lielāks kā pērn šajā mēnesī

“Olainfarm” realizācijas apjoms martā – par 4% lielāks kā pērn šajā mēnesī

AS “Olainfarm” provizoriskie konsolidētie 2016.gada marta rezultāti liecina, ka produktu realizācijas apjoms ir sasniedzis 9,05 miljonus eiro, kas ir par 4% vairāk nekā šajā periodā pērn, ziņo uzņēmuma. Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Ukrainā, kur tā palielinājusies par 361%, Turkmenistānā – par 208%, Polijā – par 133%, un Lietuvā – par 120%. 2016.gada martā veiktas būtiskas piegādes uz Uzbekistānu. “Olainfarm” lielākie noieta tirgi martā bija Ukraina, Latvija, Krievija un Baltkrievija.

2016.gada trīs mēnešos provizoriskais konsolidētais “Olainfarm” realizācijas apjoms sasniedzis 26,1 miljonu eiro, kas ir par 6% mazāk nekā attiecīgajā periodā 2015.gadā. Visstraujākais realizācijas pieaugums šī gada trīs mēnešos vērojams Polijā, kur tās apjoms palielinājies par 181%, Turkmenistānā – par 162%, Uzbekistānā – par 134%, un Baltkrievijā – par 77%. “Olainfarm” lielākie noieta tirgi 2016.gada trīs mēnešos ir Latvija, Krievija, Ukraina un Baltkrievija.

Pēc nekonsolidētajiem “Olainfarm” provizoriskajiem rezultātiem produktu realizācija martā veidoja 7,91 miljonu eiro, kas ir par 3% vairāk nekā šajā periodā pērn. Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Ukrainā, kur tās apjoms palielinājies par 361%, Itālijā – par 287%, Turkmenistānā – par 208%, un Lietuvā – par 159%. 2016.gada martā AS “Olainfarm” veica būtiskas piegādes uz Uzbekistānu. Lielākie noieta tirgi bija Ukraina, Krievija, Latvija un Baltkrievija. Martā “Olainfarm” produkti realizēti 28 valstīs trīs kontinentos.

Pēc nekonsolidētajiem “Olainfarm” provizoriskajiem rezultātiem produktu realizācija 2016.gada trīs mēnešos veidoja 22,6 miljonus eiro – tas ir par 8% mazāk nekā attiecīgajā periodā 2015.gadā. Visstraujākais realizācijas pieaugums šī gada trīs mēnešos vērojams Turkmenistānā, kur tās apjoms palielinājies par 162%, Uzbekistānā – par 134%, un Baltkrievijā un Lietuvā – par 77%. “Olainfarm” lielākie noieta tirgi 2016.gada trīs mēnešos ir Krievija, Ukraina, Latvija un Baltkrievija. Kopumā 2016.gada trīs mēnešos AS “Olainfarm” produkti ir realizēti 32 valstīs trīs kontinentos.

“Olainfarm” piederošā aptieku tīkla SIA “Latvijas aptieka” realizācija 2016.gada martā veidoja 1,63 miljonus eiro, kas ir par 13% vairāk kā pērn. Šajā laikā darbojās 61 aptieka. Savukārt SIA “Silvanols” apgrozījums 2016.gada martā bija 0,44 miljoni eiro, kas ir par 52% vairāk nekā šajā periodā pērn. SIA “Silvanols” 2016.gada martā produkciju realizēja četrās Eiropas valstīs, ar “Olainfarm” palīdzību arī Azerbaidžānā un Baltkrievijā.

2016.gada pirmajos trīs mēnešos “Latvijas aptieka” realizācija sasniedza 5,02 miljonus eiro, kas ir par 19% vairāk nekā šajā periodā pērn. SIA “Silvanols” apgrozījums 2016.gada trīs mēnešos bija 1,22 miljoni eiro. Tas ir par 11% vairāk nekā šajā periodā pērn, kad SIA “Silvanols” apgrozījums bija 1,1 miljons eiro. SIA “Silvanols” produkcija tika realizēta septiņās Eiropas valstīs, ar “Olainfarm” palīdzību arī Azerbaidžānā un Baltkrievijā.

Pēc “Olainfarm” provizoriskajām aplēsēm uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums 2016.gadā varētu sasniegt 90 miljonus eiro, savukārt konsolidētais apgrozījums – 103 miljonus eiro. Saskaņā ar šeit publicētajiem provizoriskajiem apgrozījuma rādītājiem 2016.gada trīs mēnešos ir sasniegti 25% no visa 2016.gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 25% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma, ziņo uzņēmums.

 

www.farmacija-mic.lv

 

Jūsu komentārs

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Atzīmētie lauki ir obligāti *

*