Sākums » Farmācija » Ķīmijas un farmācijas uzņēmēju asociācija nozares komunikācijas kampaņai tērēs 108 000 eiro

Ķīmijas un farmācijas uzņēmēju asociācija nozares komunikācijas kampaņai tērēs 108 000 eiro

Latvijas Ķīmijas un farmācijas uzņēmēju asociācija (LAĶĪFA) nozares reputācijas mārketinga komunikācijas kampaņai tērēs 108 000 eiro, saskaņā ar Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā publicētajiem datiem ziņo nacionālā informācijas aģentūra LETA.

Komunikācijas kampaņa tiek rīkota, lai nozarei piesaistītu jauniešus un veicinātu nozares apgrozījumu un eksportspēju.

Kampaņas mērķis ir veicināt uzņemšanu ar nozari saistītajās mācību iestādēs un profesijās gan 2017./2018.mācību gadā, gan arī ilgtermiņā, kā arī veicināt jauniešu interesi par dabaszinātnēm kopumā. Tāpat ar kampaņas palīdzību plānots sekmēt sabiedrības, tostarp viedokļa līderu un lēmumu pieņēmēju atbalstu nozarei.

Komunikācijas kampaņā jaunieši un viņu vecāki tiks informēti par izglītības un karjeras iespējām nozarē, tai skaitā par darba vidē balstītu izglītību, kā arī tās laikā tiks īstenoti centieni veicināt jauniešu interesi par tādām dabaszinātnēm kā fizika un ķīmija. Vienlaikus paredzēts arī attīstīt vienotu interneta resursu informācijai par nozari un izglītības iestādēm un popularizēt to jauniešu un skolotāju auditorijas vidū.

Tāpat kampaņas laikā tiks īstenota mērķtiecīga korporatīvā komunikācija, kurai paredzēts tiešā veidā pozitīvi ietekmēt vietējā tirgū strādājošo uzņēmumu atpazīstamību, kā arī sekmēt to reputācijas un produkcijas atpazīstamības paaugstināšanos. Kampaņā plānots arī veicināt nozares uzņēmumu eksportspējas pieaugumu, sekmējot to atpazīstamību ārvalstu tirgos ar reprezentatīviem informatīvajiem materiāliem, par Latvijā izstrādātajiem produktiem, to kvalitāti, pieejamību un citiem atbilstošiem jautājumiem.

Kampaņas īstenošanas laikā paredzēts veikt mediju monitoringu, lai apkopotu un analizētu kampaņas sasniegtos rezultātus tradicionālajos un sociālajos medijos, apkopot dabaszinātņu studijām pieteikušos jauniešu skaitu, salīdzinot to ar iepriekšējo gadu datiem, kā arī apzināt izveidotās nozarei veltītās interneta vietnes unikālo apmeklētāju skaitu. Tāpat paredzēts izveidot kampaņas mārketinga materiālus, komunikācijas aktivitātēs iesaistīt nozares viedokļu līderus un rīkot mērķa auditoriju iesaistošus pasākumus.

Publikācija IUB mājaslapā liecina, ka asociācijas rīkotajā sarunu procedūrā piedalījās komunikācijas uzņēmums “McCann Consulting”, kurš procedūras noslēgumā tika pasludināts par uzvarētāju, ziņo LETA.

Kampaņas īstenošanai LAĶĪFA ir noslēgusi līgumu ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru (CFLA). Kampaņa tiek īstenota ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) atbalstu darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” specifiskā atbalsta mērķa “Palielināt augstas pievienotās vērtības produktu un eksporta proporciju” pasākuma “Klasteru programma” ietvaros, teikts CFLA mājaslapā.

Atbilstoši publikācijai IUB mājaslapā, nozares mārketinga komunikācijas kampaņu paredzēts īstenot līdz 2020.gada 31.decembrim.

www.farmacija-mic.lv

Jūsu komentārs

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Atzīmētie lauki ir obligāti *

*