Sākums » Farmācija » “Olainfarm” ambiciozi plāni attiecībā uz jauniegādāto kosmētikas zīmolu “Kiwi”
“Olainfarm” ambiciozi plāni attiecībā uz jauniegādāto kosmētikas zīmolu “Kiwi”

“Olainfarm” ambiciozi plāni attiecībā uz jauniegādāto kosmētikas zīmolu “Kiwi”

Farmācijas uzņēmums “Olainfarm”, kas nesen kā iegādājies nelielo ekokosmētikas ražotāju “Kiwi Cosmetics”, vēlas to pacelt līdz uzņēmuma “Madara Cosmetics” līmenim, intervijā ziņu aģentūrai LETA atzinis “Olainfarm” valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins.

Skaidrojot “Olainfarm” motivāciju “Kiwi” iegādē, viņš norādījis – kaut arī uzņēmuma svarīgākais virziens ir zāļu ražošana, holdingā ir arī uztura bagātināju ražotājs “Silvanols” un aptieku tīkls “Latvijas Aptieka”, bet aptiekas “tikai no zāļu tirdzniecības vien nevar gūt peļņu”.

“Tāpēc mums ir interesanta “Kiwi” dabīgā kosmētika, kurai ir pasaulē atzīti ekosertifikāti. Sasaistē ar aptiekām tur ir labs izaugsmes potenciāls – plus eksports. Mums ir ambiciozi plāni – pacelt “Kiwi” līdz “Madaras” līmenim, ne mazāk,” sacījis uzņēmējs, atzīstot, ka šobrīd tas varētu izklausīties pēc “fantastikas”.

Maligins paudis, ka būtu gatavs iegādāties arī “Dzintaru”, “Madaru” vai “Stenderu”, ja būtu šāds piedāvājums. “Mēs noteikti tajā piedalītos un censtos iegādāties šos uzņēmumus,” atzinis Maligins.

Pacelt “Kiwi” līdz “Madaras” līmenim, palielinot apgrozījumu no pašreizējiem 124 000 līdz vairāk nekā 3 miljoniem eiro, esot reāli trīs līdz piecu gadu laikā pamatā uz eksporta rēķina, kas veidos 90% no apgrozījuma, pārliecināts ir Maligins.

Jau ziņojām, ka janvāra beigās “Olainfarm” parakstīja līgumu par ekokosmētikas ražotāja SIA “Kiwi Cosmetics” 100% kapitāldaļu iegādi. Darījuma summa netiek izpausta.

www.farmacija-mic.lv

LETA_logo

Jūsu komentārs

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Atzīmētie lauki ir obligāti *

*