Sākums » Farmācija » Reputācijas uzlabošana visvairāk nepieciešama veselības un farmācijas nozares uzņēmumiem
Reputācijas uzlabošana visvairāk nepieciešama veselības un farmācijas nozares uzņēmumiem

Reputācijas uzlabošana visvairāk nepieciešama veselības un farmācijas nozares uzņēmumiem

Reputācijas uzlabošana visvairāk nepieciešama veselības un farmācijas nozares uzņēmumiem, liecina valdības attiecību uzņēmuma “VA Government” un korporatīvās komunikācijas aģentūras “Vīlands Associates” veiktais pētījums “Uzņēmumi un sabiedrības gaidas 2019”.

Pēc pētījuma datiem, 33% respondentu uzskata, ka veselības un farmācijas nozares uzņēmumiem ir jāuzlabo reputācija, kamēr 37% domā, ka nozarei nepieciešams papildu regulējums, ziņo nacionālā informācijas aģentūra LETA.

Veselības un farmācijas nozarei seko būvniecība – pētījumā 30% respondentu pauduši uzskatu, ka būvniecības uzņēmumiem ir jāuzlabo reputācija, kā arī 30% norādījuši, ka sektoram nepieciešams papildu regulējums. Seko finanšu un apdrošināšanas darbības – 23% respondentu minējuši, ka ir jāuzlabo nozares reputācija, bet 22% pauduši viedokli, ka ir nepieciešams papildu regulējums, enerģētika – attiecīgi 19% un 20%, kā arī transporta un satiksmes nozare – attiecīgi 19% un 16%.

Kopumā pētījuma autori secinājuši, ka pastāv tieša korelācija starp uzņēmumu reputāciju un sabiedrības vēlmi pēc papildu regulējuma – jo vairāk kādai nozarei sabiedrība redz nepieciešamību ieguldīt reputācijas uzlabošanā, jo vairāk sabiedrība uzskata, ka šī nozare ir nepietiekami regulēta.

“VA Government” vadošais partneris Vladlens Kovaļevs komentējis, ka šī pētījuma rezultāti ir nepārprotams signāls konkrētām nozarēm ieguldīt reputācijas uzlabošanā, jo pretējā gadījumā sabiedrība devusi skaidru mandātu politiķiem un valsts pārvaldei rīkoties, ieviešot stingrāku regulējumu.

“Neapšaubāmi datus ietekmē sabiedrības informatīvā telpa saistībā ar vienu vai otru nozari pētījuma lauka darba īstenošanas laikā, tomēr otrs vērā ņemams faktors ir arī nozaru nozīme sabiedrības ikdienā un neiespējamība atteikties no šo nozaru pakalpojumiem,” skaidrojis Kovaļevs.

Pētījums ir “VA Government” un “Vīlands Associates” mērījums par uzņēmumu un sabiedrības attiecībām. Tā mērķis ir noskaidrot Latvijas iedzīvotāju gaidas attiecībā uz uzņēmumu iesaisti sabiedrībai būtisku sociālu, ekonomisku un politisku jautājumu risināšanā. Šā gada versija ir nulles mērījums, kuru ieplānots atkārtot ik gadu.

“Uzņēmumi un sabiedrības gaidas 2019” tika veikts sadarbībā ar pētījumu centru SKDS šogad septembrī, aptaujājot 1051 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 75 gadiem visos Latvijas reģionos. Datu interpretācija tika veikta kopā ar mērījuma zinātnisko konsultantu Andri Saulīti.

 

www.farmacija-mic.lv

Jūsu komentārs

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Atzīmētie lauki ir obligāti *

*