Sākums » Farmācija » “Silvanols” kāpina pārdošanas apjomu Baltijas tirgū
“Silvanols” kāpina pārdošanas apjomu Baltijas tirgū

“Silvanols” kāpina pārdošanas apjomu Baltijas tirgū

Latvijas zaļās farmācijas uzņēmuma “Silvanols” produkcijas pārdošanas apjomi Baltijā pieaug 3,5 reizes ātrāk kā kopējais Baltijas zāļu tirgus, ziņo uzņēmuma pārstāvji. Salīdzinājumā ar pagājušā gada trešā ceturkšņa rādītājiem, “Silvanols” pārdošanas apjomus Baltijas tirgū ir kāpinājis par 20%, līdz šī gada beigām plānojot sasniegt 2,8 miljonus eiro, savukārt nākamajā gadā plānojot apjomu palielināt līdz 3,5 miljoniem eiro, paziņojumā presei norāda uzņēmums.

Ņemot vērā līdzību Latvijas, Igaunijas un Lietuvas patērētāju vajadzībās, uzņēmums ir mainījis mārketinga stratēģiju, kā rezultātā šobrīd par pašmāju tirgu tiek uzskatītas visas Baltijas valstis.

“Silvanols” produkcija Igaunijas tirgū ir pieejama kopš 2008.gada, taču šogad Igaunijas tirgū papildus 16 jau esošajiem uzņēmuma produktiem ieviesti pieci jauni produkti. Papildināts arī Lietuvas tirgū pieejamo produktu klāsts, kuru šobrīd veido deviņi produkti. 2015.gadā Lietuvas un Igaunijas tirgū plānots ieviest piecus, savukārt Latvijas tirgū – četrus jaunus uzņēmuma produktus, ziņo uzņēmums.

Kā vēsta SIA “Silvanols” valdes priekšsēdētājs Artjoms Borcovs, “Silvanols” ir Latvijas tirgus līderis saaukstēšanās produktu jomā, un arī Lietuvā un Igaunijā turpmāko trīs gadu laikā plāno kļūt par līderi. Sevišķi lielus līdzekļus plānots novirzīt bērniem paredzēto produktu portfeļa paplašināšanai, norāda uzņēmuma vadītājs.

Jau ziņojām, ka Latvijas zāļu ražotājam “Olainfarm” piederošās SIA “Silvanols” apgrozījums 2014. gada septembrī bija 470 000 eiro un uzņēmuma produkcija tika realizēta septiņās Eiropas valstīs. Šā gada deviņos mēnešos SIA “Silvanols” apgrozījums bija 2,38 miljoni eiro un uzņēmuma produkcija tika realizēta deviņās Eiropas valstīs.

 

Elīna Badune

Foto – no “Silvanols” arhīva.

Jūsu komentārs

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.Atzīmētie lauki ir obligāti *

*